måndag 26 maj 2008

Och Stampe Tar Sina Första Steg..


Ja han e så duktig min lilla Stampe!

Idag var det första gången han våga sig på att ta några steg på det hala golvet..allt för att få hoppa upp i mattes knä..

Han tycker även det e kul o hoppa högt och långt då han hoppa fram och tillbaka från filten som han älskar leka på till mitt knä.

Han har även förälskad sig i lite kattleksaker o dom små bollarna (som i jämförelse med honom e ganska stora) är superkul att leka med.

Han e en riktig liten cirkusartist när han rullar bollen, sparkar på den, biter den o kastar iväg den med sina framtassar.

Såååå underbart gullig!


Snoozey tycker fortfarande Stampe e ett konstigt litet monster och kan inte tänka sig att han vill annat än att attackera henne....stackars lilla katt, vettskrämd för en liten dvärghermelin :P

Men livet e inte lätt när man e en liten fegis till katt.

men nyfiken e hon det märks att hon gärna vill komma fram o hälsa men inte riktigt vågar.

Och när Stampe tar initiativet så blir Snoozey rädd o springer därifrån...

sötnosar mina.

Ja så Snoozey har äntligen kommit hem från sina spektakel.

Så skönt att ha henne hemma igen, vart så orolig för henne.


Idag har jag varit hos tandläkaren...usch fy blääää

som vanligt hade jag ett hål.

och med tanke ¨på alla mediciner så e det inte så konstigt sa hon iallafall..

det var inte så stort iallafall o jag kunde vänta till efter semestern med att laga det.




3 kommentarer:

Sara sa...

Dina djur är söta! Men du är ännu sötare! Och ja, det är ett aber det där med medicinerna... Kramar!

Anonym sa...

naaw va fin:) har ju inte träffat din lilla kanin än..:) det får vi göra någon dag! *kram*

Anonym sa...

gud vilken gullig liten kanin du har!! =)