lördag 24 maj 2008



Jag blir TOKIG på mig själv! För varje dag som går så stängs mitt rum inom mig igen mer o mer.

Jag orkar inte med det som alla andra gör.

En fest som ska va rolig resulterar i ångestattacker efter varandra...

Skam av att inte klara av att gå, skam över att inte våga visa mig, skam för maten , skam för mitt utseende

SKAM FÖR HELA MIN EXISTENS!


På något sätt så måste jag till stan imorn och köpa linsvätska. Vet inte hur det ska gå till för just nu är stallet det enda jag orkar med.


Dessutom så kom inte Snoozey hem idag ( lördag/söndag natt) och den stoa bilvägen som ligger intill huset gör mig inte mindre orolig.

Charlotte Perelli kom 18 plats. Förvånar mig inte. Själv tycker jag att Roongedal skulle åkt ner istället. Men jag får skylla mig själv som alldrig röstar heller.

Däremot så var Danmarks och Norges bidrag riktigt bra . :)

Mitt inre är ett kaos och ajg försöker få struktur på vardagen, inte resuklteras det i att det blir någon ordning men ändå...
För det e svårt att tänka positivt när syret inte kan nå lungorna och man måste tänka sig igenom varje andetag, kämpa för att få ta en strimma luft...be försiktigt om man kan få andast någon minut..


Jag borde väll försöka sova, men det är inte särskilt lockand.


Så jag sitter o kollar in lite bloggar..





Kram


/therese

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Therese...synd att jag inte fick se dig idag. Det är alltid så kul att träffa dig. Jag hoppas att du mår bättre snart och du finns med i mina böner. Hoppas det blir någon gång relativt snart iaf.

Sara sa...

Du är ingen skam. Du är bra! Bort med dom dumma tankarn! Kramar!

Anonym sa...

Du är världens bästa Therese! Du är absolut ingen skam. Du underbar och fin som du är. Du ser kanske inte det själv, men alla vi andra ser det. Önskar vi kunde ses snart!! Jag saknar dig så mycket. Tänker på dig vännen.

kramar