lördag 31 maj 2008

jag o adel (foto sara J)
Idag har det vart full rulle på ridskolan och tack o lov e jag hemma!
Hade hopplektion med träningsgruppen och jag red Spitfire Total katastrof var jag såklart!
Men han e ändå en häst jag vill försöka hoppning mer med innan jag försöker avgöra hur jag vill göra på tävlingslägret.
Red nelson efter haft hand om knattarna och det gick ju också åt helvete fram tills jag gick in i padocken...vi kom i full galopp mot stallet för amadeus börja bralla i hagen när vi gick förbi..
Så denna dagen har inte vart direkt någon favvo..som det har varit det senaste med andra ord.
Allt jag gör känns fel. Hittar fel hela tiden med mig själv.
Dock finns det små positiva saker idag...handboll på tv till exempel :)
Herr -Landslaget Sverige mot Argentina :)
Så jag ska sitta o hejja.... just nu ligger sverige 11 mål över argentina :P

2 kommentarer:

Sara sa...

Saker går fel ibland. Men du försöker ändå göra rät, du gör ditt bästa gumman. Och du var jätteduktig som fick stopp på honom! Tänk på det istället. Kram!

Anonym sa...

Låt inte det negativa ta över. Ta istället vara på ALLT som är positivt! Sök efter de där stjärnögonblicken i livet. Det är sånt man mår bra av.

Ta hand om dig fina vän.

kramar om