onsdag 23 juli 2008

nu kommer solen fram ur morgon-dimman


Sömnen e åt skogen igen. Kan inte förstå varför det ska va så svårt att sova..
Gårdagen var helt okej och höjdpunkten var uteritten med sara ,adel och maistro.
Jag hade Adel och Sara hade Maistro.
Köpte ett par nya ridvantar igår, helt onödigt köp men jag kände att jag behövde muntras upp lite.
Och vad e bättre än ny ridutrustning :P
Kollade även på de stövlar jag vill ha och denna gången våga jag kolla på prislappen.......
4000 kronor...för ett par ridstövlar.....liiiiiiiite för mycket.....
men fina va dom.
Sporrarna jag letar efter hade dom inte på tre hästar heller och det verkar som jag får beställa på nätet iallafall...
Jag körde inte in i någon buske igår även om det fanns risk för det då jag var sååååå trött när jag satte mig på moppen för att köra hem efter ridturen..:P
Men det var härligt att bara sitta o prata o skratta en tid.
Skönt att slippa alla dumma tankar för en stund.
Och jag förtjänar att få ha det bra ibland även fast det inte känns så.
Ikväll ska jag o Sara ses igen men vi får se om det blir uteritt eller trimma i padocken..
för mig spelar det ingen roll igentligen men träna MÅSTE jag göra...så om det inte blir padocken så måste jag träna när jag kommer hem...
Nu kommer äntligen solen fram ur morgon-dimman och ajg hoppas jag ska fått sola lite idag...

Inga kommentarer: