lördag 14 juni 2008

Clear Round

Så idag var det dags för clearround! Visserligen små bebishinder men ändå en tävling är en tävling :)

sara kom och fotade så alla kort här idag är hennes förtjänst! Min underbara UNDERBARA SARA!

Jag red Spitfire vilket var en frisk fläkt om man säger så :P Det gick bara snabbare och snabbare för varje hinder som vi kom över...i slutet var det näst inpå okontrollerat

men ändå så att det gick vägen.

Efteråt åkte vi hem till migoch lagade soppa o titta på sunes jul!

Tack för en underbar dag min fina <3

PS!!

Alla var jätteduktiga och jag är stolt över min lilla spitfire....ja mena han kan inte hjälpa att han e en hopphäst som vill gå i 110 :P

Gullig e han!! DS!!
















2 kommentarer:

Sara sa...

Du är sötast du! Och du var sååå duktig idag. Stolt är jag, så det så! Kram!

Anonym sa...

Fina bilder!
Saknar dig min fina vän. Hoppas vi kan ses någon dag, snart!